Is tomb raider (2013) of far cry 4 een betere game om voor de ps3 te kopen?

Hallo, ik heb al een tijdje geen game gekocht en ik wil graag weer eens een leuke nieuwe game. Ik twijfel tussen deze 2 games. Ze zien er beide leuk uit maar ik vroeg me af of jullie misschien toch slechte ervaringen met een van deze games hadden of dat jullie mij er een aan zouden willen raden.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

ik zou far cry 4 aanraden omdat die veel populairder is en naar reacties te kijken moet ik zeggen dat het best wel veel beter is dan tomb raider. dus ik zou far cry 4 kopen