mijn minecraft doet heel erg raar ik kan niet goe iets craften en ik kan op niets drukken ik moet het slepen?

als je op cubecraft speelt (of andere minigameservers)
heb je een kompas om naar de verschillende minigames te reizen ik kan op niets drukken ik moet slepen
Mijn craften is net hetzelfde het is allemaal raar en moelijk om iets te craften

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Dan moet je maar een andere server bespelen of vragen in de chat of iemand hetzelfde probleem heeft. Aan een andere server kun je niets doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat ligt gewoon aan de server en niet aan jouw minecraft.