Waar kan ik Clash of Clans versie 2.111 downloaden ?

versie 2.111 is de 2012 winter editie van CoC, er zitten nog een paar oude geluidseffecten in die ik wil hebben, maar nergens op internet kan ik m vinden. en 2.111 is alleen beschikbaar voor apple dus een APK is er niet alleen een IPA.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

Op deze website is de downloadlink te vinden:

http://appsmenow.com/updates/Clash-of-Clans-Version-2-111

Groeten,
Enzo
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op website die je gelinkt hebt staat alleen een link naar de downlaod voor de nieuwste versie, is er nog een andere webiste ?