waarom kan ik met the settlers 6 rise of an empire geen online doen?

Ik kan met the settlers 6 geen online modus doen. Ikheb een account en de juiste verificatie code ingevuld en de game op steam gekocht. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh laat maar. Ik zie het al

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk een eerste instelling in je firewall nodig ?
vaak als je de game voor het eerst probeer online te spelen zal je firewall daarvoor toestemming moeten krijgen
kijk even of je een melding ervan krijgt ? dat verschilt per firewall maar meestal staat het te knipperen in de taakbalk en geeft toestemming en start de game daarna opnieuw

als je game full screen is

gebruik in dat scherm alt tab en kijk of je even terug kan gaan naar buroblad
om die melding aan te klikken
start daarna eventueel het spel opnieuw

de melding kan dus gan over de game maar ook over het programma steam
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hij zegt telkens kan geen verbinding maken, terwijl mijn internet op vol staat. En ik krijg geen bericht van firewall
capthavoc
8 jaar geleden
Gebeurt dat alleen in de game of als je steam opstart ?
misschien is er binnen steam een update nodig ?
ik ken setller 6 zelf niet maar als er servers zijn kan het zijn dat je misschien even moet kijken of deze dezelfde versie zijn ? werken andere online games wel ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Andere online games werken, en ik heb automatisch update aan staan. Dus qua dat moet er geen fout zijn denk ik. Maar ik ben ook geen genie
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat voor foutmelding krijg je eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat er geen internet connectie is, maar als ik dan kijk naar mijn internet is alles prima en andere spellen werken ook prima.