Waar kan ik UPnP vinden in mijn router instellingen van ziggp?

Ik heb een Ubee router van ziggo en kan UPnP niet vinden.
Wie kan mij dit vertellen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2K
paulus811
8 jaar geleden
Wat zou je willen vinden. UPnP is een concept voor 'Universal Plug and Play' . Zoek je de setting om het aan/uit te zetten?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
aan/uit zetten

Antwoorden (1)

Inloggen op je router via het ip adress 192.168.178.1 in de adresbalk.
Standaard gebruiksnaam: ziggo
Standaard wachtwoord: draadloos

Dan kom je terecht in de basisinstellingen.

Bovenin staat geavanceerd instellingen, klik hierop.

Nu zit je in de router zelf. UPnP staat bij de meeste modellen bij administration, anders even alle kopjes aanklikken en dan moet het wel ergens staan.