Hoeveel data verbruikt online gamen?

Ik heb momenteel zeer trage wifi ( 200 kbs) en ik heb de optie gekregen 4g van KPN te nemen. Alleen heb ik een vraagje: Hoeveel data verbruikt online gamen denk bijvoorbeeld aan COD BO3, GTA V, Smite etc. Ik heb een bundel van 100 gigabyte en game redelijk vaak. Hoeveel zou dat dan zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
31.8K

Antwoorden (1)

ik speel ook altijd black ops 3 met limited connection en ik kan je vertellen dat als ik ongeveer 3 uur black ops 3 ga spelen dat ik dan 350mb gebruik. De lobbies gebruiken de meeste data om eerlijk te zijn. Ik ben er ook achter gekomen dat als ik in een party speel en ik mute iedereen en gebruik de game chat niet dan gebruikt het zelfs minder data.

Bij Gta V hangt het er vooral van af hoeveel spelers er zijn etc. maar waarschijnlijk kun je het zo wel vergelijken: 10 minuten HD YouTube video = 1 uur Gta V online.

Bij elk spel verschilt het data gebruik maar er zijn genoeg topics op het internet (wel in het Engels) waar mensen antwoorden geven op deze vraag over een specifieke game (bekijk de bronnen).