wat kun je doen als je je mobiel via de ps app als 2de scherm gebruikt? En hoe moet dit?

Als ik naar de ps app ga en op verbind met ps klik kan je iets doen van gebruik als 2de scherm. Maar dan blijft het grijs. Maar wat is de nut van het 2de scherm (dus wat kan je hiermee) en hoe moet je het activeren en gebruiken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

In dit (engelse) filmpje wordt uitgelegd hoe je de PS app installeert en gebruikt. Het is erg simpel!

Met de PS app krijg je een aantal handige functies, zo kan je bijvoorbeeld de PS aan/uit schakelen met je mobiel. Ook kan je je behaalde achievements bekijken. Als je playstation plus hebt kan je zien wie er online is, ook kan je dan eventueel met de personen die online zijn chatten, mits je bevriend bent hun bent natuurlijk!

Succes!