Waarom kan ik nu geen texturepack gebruiken?

Beste lezer,

Toen ik Minecraft kocht kon ik een texturepack gebruiken. Maar op een dag (eergisteren), startte ik Minecraft op en zag dat de texturepack niet geselecteerd was.

Dus toen ging ik naar resourcepack en zag dat de texturepack op available stond, dus ik kliktte op het pijltje en toen stond ie op geselecteerde packs.
Ik kliktte op DONE, maar de texturepack verscheen niet, ik zag gewoon de oude minecraft default pack.

Dus ik ga terug naar resourcepacks en ik zie dat de texturepack (of resource pack het is maar hoe je het wilt noemen) weer vanzelf terug is naar available packs. En dat is al een paar dagen zo.

Weet iemand misschien een oplossing, want nu kan ik geen texture packs meer gebruiken.
Maar het rare is dat geen enkele texturepack werkt behalve ozocraft, maar ik vindt het wel een lelijke dus gebruik ik hem niet.

Maar ik begrijp niet waarom alle andere niet lukken maar deze wel.

Weet iemand misschien een oplossing, want jou antwoord is GOUD waard!

Ali

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je de nieuwste versies van deze texture packs gedownload?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bouwer210, Ja ze zijn allemaal van 1.8.7 (de nieuwste versie tot nu toe) Ali
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Please kan iemand met nog helpen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De texturepack uit de resourcepacks map verwijderen en dan weer opnieuw downloaden en weer plaatsen in de resourcepacks map, heb je dat al geprobeerd?
Of probeer de 1.8 versie, nog steeds 100% compitabel met 1.8.7
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik heb dat ook! Ik heb al minecraft opnieuw geïnstalleerd en de resource pack. En het werkt niet. En laatst deed die het wel gewoon. Heb je al wat gevonden?

Antwoorden (1)

Probeer eens via minecraft.net de launcher opnieuw te downloaden, en de texturepack opnieuw te installeren. Sinds de overname door Microsoft is minecraft erg aan het updaten, wat soms problemen geeft.