Is het mogenlijk een app van mijn ipad te runnen op de procesor van mijn computer?

ik heb een hele leuke en verslavende app op mij ipad maar hij klapt er om de seconde uit, dus dacht ik dat de procesor op mijn laptop veel krachtiger dat die het spel misschien wel aankan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Met iPadian kun je apps simuleren op een PC. Dus misschien kun je het spel via zo'n simulator wel goed spelen.

Zie: http://www.xpadian.com/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
dit ga ik zeker eens proberen ;)
capthavoc
8 jaar geleden
nie doen dus !!! is een crapware zaak met een browse rhijjacker er bij
meteen weggegooit.
capthavoc
8 jaar geleden
kijk nadat je het verwijderd hebt ook meteen je zoekmachine instellingen na
anders blijft ie terug komen