waarom werkt league of legend niet via de wifi op mijn laptop en wel bekabeld op mijn PC?

elke keer bij het opstarten krijg ik een foutmelding. Ik speel nu op m'n laptop via de wifi, maar normaal speel ik op m'n pc met kabel en die werkt wel.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

je bent blijkbaar niet de enige als ik de forums van LOL maggeloven
dus het schijnt een behoorlijk probleem te zijn ook voor anderen
dus het is een gokje

je firewall uitzetten kan helpen (doe dit alleen als een test)
het spel opstarten met run as adminstrator

probeer deze
Het is even in het engels maar hoop dat het lukt

Can you please try the following steps (Assuming you're on a Windows computer):

Click Start and search for "Network and Sharing Center" and open it up
Click "Change Adapter Settings" on the left hand side
Right click your network adapter, and hit "Properties" (NOTE Make sure you select the right adapter - Local Area Connection for Wired, Wireless Network for Wireless!)
Scroll down to "TCP/IPv4" and click on it, then then properties
Put a mark in "use the following DNS servers"
Put your primary as 8.8.8.8
Put your secondary as 8.8.4.4
Check "validate settings on exit"
Hit Ok, Ok
Once this is done, then do the following:

Press Windows Key + R to open 'run'
Type 'cmd' and hit enter
Type 'ipconfig /flushdns' (note the space before the /) and hit enter
Now retry - do you get the same issue?

succes wellicht helpen deze trucs

ander moet je toch het forum van LOL in de gaten blijven houden voor
tips en trucks

zoek term RADSERROR
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt! het uitvoeren als administrator werkte