Als ik GTA V voor de pc speel stottert hij erg terwijl ik goede specs heb geloof ik ( beschrijving) Hoe kan dit?

Ik heb ook al mijn settings zo veel mogelijk verlaagd in game

mijn specs:
Processor AMD FX(tm)-4300 Quad-Core Processor
Video Card AMD Radeon HD 7800 Series
Memory 8.2 GB
Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_fx_8350_8320_6300_processor_4300_performance_review,10.html http://www.guru3d.com/articles-pages/gta-v-pc-graphics-performance-review,5.html (7800 serie is hernoemd naar radeon 265 en 270). Leuke kaartjes maar als je de setting hoog zet en AA aanzet is het snel dat je onder de 30FPS duikt met stottering als resultaat. Download FRAPS of een andere FPS-meter om te zien wat een zinvolle en voldoende verlaging is van je instellingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijk wordt je videokaart of CPU niet voldoende gekoeld.

Antwoorden (2)

Misschien dat je te hoge settings gebruikt.

Dit is een site die ik persoonlijk nog wel eens gebruik.
Je weet zelf beter welke videokaart je hebt, dus dat kun je eventueel opnieuw invullen.

recommended medium to high, volgens de website.

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1308&game=Grand+Theft+Auto+V&p_make=AMD&p_deriv=FX-4300&gc_make=ATI&gc_deriv=Radeon+HD+7850+2GB+PowerColor+v2+Edition&ram=8&checkSubmit=#systemRequirements
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van hoge settings valt je PC in principe niet uit. Je krijgt dan een lage framerate. Als je al lage settings gebruikt om de PC niet uit te laten vallen, zal je ook heel specifiek de framerate moeten locken. Anders krijg je gewoon 200+ FPS lage graphics beeld. Wat net zo zwaar is als 30FPS ultra graphics. Ik zeg even wat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Huh wacht verkeerde vraag/antwoord waarbij dit gepost is. Excuus.
Je specs vallen tegen... Probeer je settings lager te zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van hoge settings valt je PC in principe niet uit. Je krijgt dan een lage framerate.