Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Spore crasht steeds, wat moet ik doen?

Elke keer als ik Spore opstart via steam zegt hij het volgende: 'An unhandled win32 exception occured in SporeApp.exe [19008] Wat moet ik doen om het te laten werken?

Toegevoegd na 40 seconden:
Het lukt me niet om de debugger te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
973
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien even een nieuwe versie van Microsoft Visual Studio downloaden. Of Microsoft Visiual Studio 2013 updaten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je Spore geüpdate tot de laatste versie? Zo niet, ga naar http://www.spore.com/patch en download de laatste versie (patch) door op het eerste blauwgedrukte woord 'here' te klikken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Omdat je het via Steam gebruikt, heb je waarschijnlijk de laatste versie al. Er zijn vaak problemen met Spore via Steam. Als niets werkt, probeer dan contact op te nemen Origin, en daarbij vragen of je Spore van Steam naar Origin kunt 'verplaatsen' (door een serial key te krijgen of zo).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een spel gaat spelen op steam update het automatisch dus het hoort wel gewoon de nieuwste versie te zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn antwoord is bijgewerkt ^^
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké, thnx. Ik zal kijken

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding