kan ik mijn server hosten aan mijn router?

ik heb een router met usb poorten kan ik op een usb de server zetten zodat de router een soort server word waar ik mijn minecraft server 24/7 op kan hosten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee, die USB poorten zijn doorgaans voor opslag t.b.v. interne mediaserver(zoals bij de Fritz!box bijvoorbeeld) Je kunt wel via de ethernet switchport achterop de router een server hosten. Forward poort 25565 naar het (interne)IP van je server en je bent het mannetje!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe doe ik dat dan? heb ik daar apparaten apparaten voor nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via ethernetkabel ipv USB. Dus router>UTP>server. Je weet wel, die kabel waarmee je je PC ook aansluit op je router. Op de meeste routers zit wel een poort of vier zodat je makkelijk een PC en een console en een server en weet ik wat allemaal er op aan kan sluiten. https://www.google.nl/search?q=ethernet+kabel&oq=ethernet+kabel&aqs=chrome..69i57j0l5.2620j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8