wat kan je meer met minecraft premium ?

ik wil graag minecraft kopen maar wat kan je meer met premium dan demo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Bij de demo heb je 3dagen om minecraft volledige versie te spelen en bij premium versie kun oneindig spelen online en skins hebben
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt
met primium kun je een skin kiezen of maken, en je kunt op premium servers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt
Minecraft Premium geeft je toegang tot het opslaan van save games bij de singeplayer, Ook kun je de multiplayer spelen en servers bezoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt als eerste de volledige nieuwe versie van de game. Je kunt op servers spelen of offline survivalen zonder tijdslimiet.