Is het mogelijk om een CD-KEY van GTA 4 op Steam te activeren?

Ik heb een paar jaar geleden Grand Theft Auto IV gekocht. Daarbij zaten 2 cd's met een boekje met op de achterkant de serial-code. Kan ik die ook activeren op Steam? Ik heb het al geprobeerd maar het werkt niet, Is er een andere manier om het op Steam te krijgen? Dank u wel

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.9K

Het beste antwoord

Nee. GTA IV Werkt op het platform van Windows live Games. [ een soort team voor andere games] Dus je moet het product activeren op Windows Live,

Wel kun je de game toevoegen aan je bibliotheek door naar games te gaan en daarna op [Game aan bibliotheek toevoegen] te klikken. Maar dan start hij wel Games voor Windows live eerst op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Linksonder staan meer opties zoals niet steam game toevoegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat wist ik al, maar ik wil hem ECHT 'officeel' op steam hebben door een serial code in te voeren
Ja, dit kan. Druk op "Game toevoegen..." links onderin bij Steam. Daarna druk je op "Product Activeren", daar kan je een serial key op Steam activeren.
Als je de serial key hebt geactiveerd verschijnt de game direct in je bibliotheek
Jaspro101
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik dit doe dan staat er: Ongeldige procuctcode De productcode die je hebt opgegeven is ongeldig
Jaspro101
9 jaar geleden
Kijk goed of je hem correct hebt ingevuld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ik al 12 keer gedaan maar doet het nog steeds niet.
Jaspro101
9 jaar geleden
Dan kan je deze code helaas niet inwisselen. Ik was van mening dat dit wel kon op steam omdat dit spel wel verkocht word op steam