Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn huidige fps is 9 op minecraft, hoe verhoog ik hem?

als ik op minecraft wil spelen loopt hij volledig vast, want mijn fps is maar 9. mijn GB ram is 2 en optifine heb ik al gedownload maar het helpt niet zo veel. als je een tip hebt zijn ze altijd welkom! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Betere pc /beter onderdelen kopen . Als je 2 GB ram hebt (wat erg weinig is) zal de rest waarschijnlijk ook niet zo goed zijn. Of je heb je de rest (videokaart, processor) wel al een keer vervangen? En welk type zijn deze?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

druk op ESC
ga naar Videosettings
en zit daar alles naar beneden.

dit werkte voor mij

p.s. verwijder optifine het helpt in jou geval niet, en het kost je alleen maar geheugen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb optifine gedownload daar wordt minecraft een stuk sneller van maar je render distance laag zetten kan ook helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zou je renderdistance lagen zetten al je particels uit en mischien een antivirus instaleren ik instalerede panda antivirus die is gratis voor 30 dagen daarna opnieuw instaleren en het werkt gewoon weer daardoor ging mijn minecraft van max 37 naar max 137 fps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding