Hoe kan ik op mijn server een welkomsttekst in de chat laten verschijnen?

Ik wil een bericht in de chat en niet de modt ! Ik heb de server van de MC pagina gedownload.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan alleen met een plugin. Hiervoor moet je craftbukkit downloaden ipv de normale server van de MC website.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ok dankje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan geen craftbukkit downloaden! Dit komt er dan :451 Unavailable for Legal Reasons This content is unavailable as the direct result of a DMCA takedown request.
A copy of the notification can be found at this link. You can try: Returning to the Home page Wat kan ik hier aan doen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat betekent dat het offline is gehaald omdat het (blijkbaar) illegaal was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké dankje

Het beste antwoord

Dit kan met een commandblock en als je je server bij een host runt kun je hen altijd gerust een mailtje sturen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is mij gezegd gewest dat craftbukkit beter is. Hoe download ik hem? P.S. wat moet ik ingeven bij dat command Block?