kun je als je 2 pc's hebt de steam games op beide pc's zetten?

ik heb beneden en boven een pc staan. al m'n steam games staan boven op de pc, maar ik zou ze graag ook beneden willen spelen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tuurlijk kun je ze spelen, maar er kan maar 1 aan. Dus niet boven èn beneden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke bedankt, komt goed uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de games die ik boven in mijn bibliotheek heb staan, staan er op de pc beneden niet tussen. Ook staat er dat ik de nieuwe cod kan installeren, terwijl ik die helemaal niet heb gekocht..... Boven staat die nieuwe cod er ook tussen, maar beneden is dat de enige die in de bibliotheek staat.

Het beste antwoord

Het programma Steam + al je games kun je op zoveel pc's installeren als je wilt.
Je kunt alleen maar op 1plek tegelijkertijd ingelogd zijn om te spelen, en het kan zijn dat je niet je savegames hebt (behalve als er een wolk icoontje bij staat, dan word je voortgang in the cloud opgeslagen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt