ik heb pas een ps4 met gta 5 gekocht en ik kan niet online spelen er staat dan 'the gamerequires an update to acces gta online' wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
4.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijk moet óf GTA V óf jouw PS4 een update uitvoeren.

Antwoorden (2)

"The game requires an update" betekent dat het spel een update moet uitvoeren, of dat de console een update nodig heeft. Probeer beide even zou ik zo zeggen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het beste is om bij instellingen of systeem te zoeken naar storage of opslag en daar moet je zoeken naar GTA V meestal staat daar iets van Update of installatie klik erop en verwijder dit. Start dan GTA opnieuw op waarschijnlijk wordt er dan iets gezegd over het installeren van een update. Doe deze update.
Hopelijk helpt dit!