Komt assassins creed unity naar mac?

Ik wil graag assassins reed unity spelen, maar aangezien hij niet voor ps3 uitkomt vroeg ik me af of hij dan voor mac uitkomt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gezien het sinds AC2 niet meer voorgekomen is lijkt mij het van niet. Ubisoft zal eerst al zijn energie in het patchen van alle platformen moeten steken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan natuurlijk wel AC Rogue voor de PS3 halen.

Het beste antwoord

Je kan assassins creed unity spelen op de mac, maar je zal toch even je hardware-settings na moeten gaan of het voor jouw ook kan. Het zal namelijk wel wat vergen als je een beetje normaal wilt spelen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet dan wel even uitleggen HOE je AC op de Mac kan spelen. https://www.apple.com/nl/support/bootcamp/