ik krijg geen activatie mail van minecraft wat moet ik doen?

Ik had een minecraft account gemaakt van email die ik heel erg vaak gebruik maar ben mijn minecraft naam vergeten dus hoor ik een mailtje te krijgen van minecraft maar ik kijk in mijn spam en alle andere mappen maar zie geen mailtje waarop mijn minecraft naam staat en ik krijg ook geen mail van hun hoe los ik dit op alvast bedankt

als ik een nieuwe account maak met een andere mail dan krijg ik wel mailtjes van hun maar dat gebruik ik liever niet om dat ik het met mijn echte email wil doen.
alvast bedankt voor de moeite

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.6K

Antwoorden (2)

Bij het login formulier van Mojang.com "Wachtwoord Gegeven?" klikken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je ondanks dat je de activatie mail niet ontvangt wel in je mojang account inloggen ?
Kijk dan even je account gegevens na of je email adres daar echt goed is ingevuld ?
als je wel kan inloggen dan kan je dat nog veranderen.
en dan opnieuw het mailtje voor activatie aanvragen.

kan je echt niet inloggen in je mojang account dan zul je toch de helpdesk moeten vragen dit voor je op te lossen.
capthavoc