ik zit er aan te denken minecraft voor windows/mac te kopen maar koop je een account of koop je 1 licentie voor 1 computer?

ik heb zowel windows als een mac ,schijnbaar moet je eerst een account maken ?
maar houdt dat in dat je zowel de software op een windows en op een mac pc kan/mag installeren en via datzelfde account kan spelen ?

kortom koop je een account zodat je op meerdere pc via datzelfde account kan spelen ?
of moet je per pc, windows / mac een account kopen ?

en als je een game bewaart op 1 pc kan je die dan via (mac) wel bereiken ?

capthavoc
9 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

je koopt een acount. dus je kan op elke pc spelen.

maar je kan niet met alle 2 je computers tegelijk inloggen/spelen.

dus stel dat je je acount deelt met een vriend, en je vriend speelt het spel, kan jij niet inloggen omdat hij op dat moment het spel speelt.

zodra je inlogt op je acount worden jou gegevens geladen en kan je spelen. dus het is geen probleem als je op een andere computer het spel verder wil spelen.
(bijvoorbeeld bij scheiding van ouders heb je een pc bij je pa en ma) je hoeft dus niet persee bij je pa te zijn om het spel te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Dat is wat ik wilde weten bedankt !