Kan ik PC-games opnemen/recorden met een Elgato HD60?

Beetje stomme vraag misschien, maar het is mij niet duidelijk of ik ook mijn pc-games met een Elgato HD60 capturecard kan recorden. Overal staat immer Xbox One/360, WII U en Playstation4.

Bij voorbaat dank voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Ik heb het apparaat zelf niet, maar het lijkt mij dat het wel gaat. HDMI kabel van je PC naar de Elgato. Andere HDMI kabel van de Elgato naar je scherm, en een kabel van de Elgato naar je USB-poort van de PC.