hoeveel gb heeft mijn xbox??

Ik wil mijn xbox verkopen maar ik weet niet hoeveel gb hij heeft. Wie het weet kan me erg helpen

Toegevoegd na 11 uur:
V

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
8.2K

Antwoorden (2)

Als je de xbox rechtop zet heb je aan de onderkant een klepje.
Die doe je open en zie je een harde schijf.
Daar staat vaak een label met hoeveel gb ram.
Dit werkt echter alleen bij de xbox slim.
Welke xbox heb jij?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je dit klepje armani
Ik ga er van uit dat je GB in opslag bedoeld? Ram is onbelangrijk bij de verkoop van dit product aangezien elke game beschikbaar voor 360 gewoon werkt. Sluit hem aan op je pc daar kan je bij instellingen en opslagbeheer zien hoeveel GB opslag hij heeft.