mijn multiplayer van minecraft doet het niet, wat moet ik doen?

Als ik probeer in te loggen op de server van mijn neefje op minecraft dan staat er dit: (zie afbeelding).

wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (2)

Dan kan hij de hostname niet vinden, ofterwel het ligt waarschijnlijk aan je neefje.
Laat hem controleren of zijn server is geportforward of dat er misschien iets is dat de port tegenhoudt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat bedoel je met portforward? (ben een noob in minecraft namen enz.)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft niet echt veel met minecraft te maken hoor..
Alleen moeten ze ports open staan zodat jij in verbinding kan komen met zijn server.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet de port van je Router/modem forwarden. Bekijk eerst welke router/modem je hebt, google dan hoe je op dit apparaat poorten moet forwarden. google dan open ports minecraft om de poorten te vinden. Dan zal het moeten werken.
Als hij de server vanaf zijn eigen computer host moet hij zijn porten open zetten of via hamachi