Is er een site die Fifa 14 coins inwisselt voor echt geld op de pc?

Ik had verschrikkelijk veel fifa 14 coins gekocht op de pc (ultimate team).
Maar nu heb ik de vraag, kan ik die ook inwisselen voor echt geld weer? Wie heeft er een site voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
neem contact op met EA?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het niet kan en anders neem contact op altijd handig

Antwoorden (1)

Als je dat doet en fifa komt erachter bannen ze je en kun je nooit meer een EA-game spelen.
En verder kun je ze gewoon het makkelijkst via marktplaats verkopen.