Zijn er games waarbij je met online multi-player met PC tegen ps4 kan spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
4.2K

Antwoorden (2)

nee dat kan niet! Bij elke game kan je online spelen tegen hetzelfde apparaat waarop je speelt! playstation apart, xbox apart, en de pc apart!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan wel, het wordt bijna nooit gedaan. Dat is wat anders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.develop-online.net/news/war-thunder-supports-cross-platform-play-between-ps4-and-pc/0193741
Ja, er is 1 spel waar ik weet van heb en dat is op dit moment het free to play spel "war thunder".
Op pc op google opzoeken en op ps4 in de store bij free to play.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee helaas niet, elke apparaat heeft zijn eigen server.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.develop-online.net/news/war-thunder-supports-cross-platform-play-between-ps4-and-pc/0193741 This means console users can now play alongside or against existing PC and Mac players on the same server, despite the unique control schemes between versions.