destiny xbox one error code?

Hallo ik word er de heletijd uitgegooid als ik online speel met destiny op de Xbox one heb gehoord dat er meerdere mensen last van hebben het schijnt te zijn dat het aan je Nat type ligt maar mijn Nat type staat openwaar kan het aan liggen?

Weet jij het antwoord?

/2500

JA! hier zou ik ook graag antwoord op willen. Ik heb al 4 dagen verder en ik kan nog steeds niet normaal spelen. word er om de havenklap uitgegooid om vervolgens weer helemaal opnieuw te beginnen. Mijn NAT staat tevens ook op "strikt", en ik krijg deze er niet af ondanks dat ALLE poorten open staan. (Ik heb ook tevergeefs anderhalf uur met xs4all aan de lijn gezeten) Als ik bij multiplayer connecties test krijg ik de melding: xbox one can't connect to teredo ip address. Bij NAT details krijg ik: xbox one je netwerk bevindt zich achter een firewall En dat is raar gezien ik alle poorten open heb staan. (dit slaat nergens op) Kortom Ik heb een spel waar ik totaal NIKS mee kan... Please help!!! Gr Jimmy

JA! hier zou ik ook graag antwoord op willen. Ik heb al 4 dagen verder en ik kan nog steeds niet normaal spelen. word er om de havenklap uitgegooid om vervolgens weer helemaal opnieuw te beginnen. Mijn NAT staat tevens ook op "strikt", en ik krijg deze er niet af ondanks dat ALLE poorten open staan. (Ik heb ook tevergeefs anderhalf uur met xs4all aan de lijn gezeten) Als ik bij multiplayer connecties test krijg ik de melding: xbox one can’t connect to teredo ip address. Bij NAT details krijg ik: xbox one je netwerk bevindt zich achter een firewall En dat is raar gezien ik alle poorten open heb staan. (dit slaat nergens op) Kortom Ik heb een spel waar ik totaal NIKS mee kan… Please help!!! Gr Jimmy

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100