hoe kan ik euro truck simulator multyplayer doen?

ik wil euro truck simulator multyplayer doen maar krijg steeds de zelfde fout melding en heb ge update en alles

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je Truck simulator ook via Steam spelen? Zoja, dan zou ik dat doen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb alles al geprobeerd maar blijf de zelfde fout melding krijgen

Antwoorden (1)

Is het spel gekocht op steam of gamewinkel (pcdoos)? Of heb je het gewoon van het interenet? Als je het gewoon van internet heb gehaald moet je helaas het spel kopen om multiplayer te kunnen. Als je het gekocht hebt zou ik het noet weten.