Hoe komt het dat playstation 3 vastloopt bij spelen battlefield 4?

Als ik battlefield 4 speel, loopt de playstation wel is helemaal vast terwijl dat niet bij andere spellen gebeurd. Zoals fifa 14. Is hier een manier voor om dat te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.6K

Het beste antwoord

Staat je playstation 3 in een kast of dicht tegen de muur? Een een playstation te warm wordt gaat hij vastlopen. BF4 is een redelijk zwaar spel, dus het zou kunnen dat hij met dit spel gewoon warmer wordt dan met andere spellen. Misschien ligt het aan het feit dat je CD beschadigt is. Probeer deze eens schoon te maken of te kijken of er krassen op zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. De playstation staat onder de tv op een plank. Ik heb onder de playstation 2 latjes gelegd zodat de warmte weg kan, ik ben benieuwd of het helpt. Er zitten geen krasjes op de cd, en hij is niet vies.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks