wat te doen als ik hele hoge ping heb?

Hallo,

Ik speel graag league of legends. kheb nooit een lage ping gehad (meestal rond 40 tot max 120) maar nu heb ik steeds 250+ heel het potje het wordt niet minder en groten deels ligt het rond de 700/1250 hierdoor wordt spelen bijna onmogelijk :S. Het grootste nadeel aan ons internet is dat het via de telefoonlijn binnenkomt ;( Weet iemand waardoor ik mijn ping lager kan krijgen? Tijdens het spelen heb ik geen enkel programma openstaan en ben ik alleen thuis als ik met meerdere thuis ben is het nog hoger en staat er steeds atemping to reconnect :S dus hopelijk weten jullie iets wat helpt.
Alvast hartelijk bedankt,

Kevin

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
6.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de servers staan nu juist in Amsterdam dus zou je ping eigenlijk lager moeten zijn ;P.
Kabel in plaats van wifi gebruiken? Verder geen idee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hallo, Maar als ik naar speedtest.net ga staat er 26 ping?
Kan ik dit bereiken door een kabel van de kpn xperia box naar mijn pc te leggen? Mvg kevin

Antwoorden (1)

Beste Kevin,

Helaas valt hier weinig aan te doen. Simpel gezegd is jouw ping afhankelijk van 2 variabelen. Nummer 1 is de snelheid van jouw internet. Nummer 2 is de locatie van de server waar jij op speelt.

Nu weet ik niet hoe snel je internet is, maar ik verwacht niet heel snel. (dit kan je makkelijk testen op www.speedtest.net) Zorg in iedergeval dat je alleen op internet zit en dat andere programma's geen internet gebruiken zoals jij zelf al aangaf dit te doen. Eigenlijk is de enige oplossing hiervoor een snellere internetverbinding aanvragen.

Nummer 2, de locatie van de server.. Als jij gaat spelen op een server in China zal je een veel hogere ping hebben dan een server in Nederland of Duitsland. Hoe verder weg de server staat, hoe langer de internetpakketjes erover doen om heen en weer te gaan. Dus zorg iedergeval dat je op europese servers speelt.

Succes!