Waar onstaat mijn netwerkfout op mijn ps3?

Iedere keer als ik me playstation aanzet krijg ik na de eerste 5 minuten de melding "er is geen ethernet kabel aangesloten". Deze melding verschijnt eenmalig, kort hierna wordt ik ook weer aangemeld. Dit gebeurt niet specifiek bij één spel of app. Mijn internetinstelling zijn gewoon goed ingesteld volgens handleiding Sony. Ik maak gebruik van een Sitecom Router.

Toegevoegd na 5 uur:
Hij is overigens aangesloten met een ethernetkabel!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je hem ingesteld op een bekabelde verbinding, dus met een ethernetkabel. Maar omdat je hem ook eens draadloos hebt laten verbinden, zal hij eerst de ethernetverbinding zoeken, die er blijkbaar niet is omdat je er geen kabel in hebt en vervolgens zal hij de draadloze verbinding zoeken die gewoon werkt.

Als je het heel vervelend vindt kun je het beste even naar instellingen gaan en je internetverbinding opnieuw instellen en nu draadloos.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel stom, vergeten te melden dat het probleem juist is dat hij via ethernetkabel is verbonde en ingesteld!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kabel er even uithalen, ps3 opnieuw opstarten, kabel erin doen, internet opnieuw instellen en aangeven dat het een ethernet verbinding is.