Krijg je de een MineCraft cape gratis op MineCon?

Ik ga naar de MineCon (MineCraft beurs) en ik hoorde van een vriend dat je dan nog eens 60 euro moet betalen voor een MineCraft cape. Klopt dat? Of krijg je de MineCraft cape gratis?

Toegevoegd na 8 uur:
Een cape waar de geen mods voor hoeft te downloaden!

Bijvoorbeeld de cape van Notch: http://mcss.me/Notch
Of die van SkyDoesMineCraft: http://mcskinsearch.com/skin/SkythekidRS

https://help.mojang.com/customer/portal/articles/872983-minecon-capes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
4.2K

Het beste antwoord

Het antwoord op je vraag is ja!
Zo'n cape krijg je gratis wanneer je een kaartje koopt voor MineCon.
De cape van Notch is overigens geen MineCon cape maar een Mojang medewerkers cape. Die van Sky is inderdaad van MineCon.
Ik snap je vraag niet helemaal, want je plaatst zelf een link met het antwoord...
Maar goed, ik wens je HEEL VEEL plezier op MineCon en met je cape!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, de reden omdat ik deze vraag stel is omdat ik van zoveel vrienden hoor dat de MineCon cape dus moet kopen. Daarom zetten ik ook het linkje erbij. Ik wist het gewoon niet meer. Maar nu wel. Bedankt ;)

Andere antwoorden (3)

Je krijgt m gratis met je kaartje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo,
Ik denk dat je een cape bedoelt voor je skin.Die zit in je goodie bag dat je gratis kunt krijgen.Je kan minecon capes downloaden 100% betrouwbaar. Er zijn tutorials op youtube.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://help.mojang.com/customer/portal/articles/872983-minecon-capes
Hi :D
Ik wil graag je account kopen als dat kan. Als je geïnteresseerd bent kun je me toevoegen op discord: Bram - Ou_le_Wapeur#4297
Als je de IGN geeft dan doe ik wat research en dan een bot van VEEL geld. We gebruiken een middleman service zodat alles veilig gaat. Ik betaal de fee voor de middleman wel want ik ben uiteraard degene die wil kopen. Ik ken een goeie middleman die ik al vaak heb gebruikt, zijn linkje staat in de bijlage. Contact me als je een deal wilt sluiten! :)
Groetjes,
Bram - Ou_le_Wapeur