Hoe fix ik dat payday 2 niet launcht?

Hallo allemaal,

Ik speel al een hele lange tijd PayDay2, Mijn vriend heeft het na een lange tijd ook en we willen het nu heel graagt samen spelen :) Maar als hij zn payday start ziet hij zwart scherm en sluit hij gelijk weer af... Iemand enig idee hoe dat te fixen is? tnx alvast

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (2)

Voldoet zijn pc wel aan de vereisten van Payday 2?
En ik lees dat je DirectX 9 nodig hebt, misschien moet je daar is naar kijken. Want als een spel niet start, ligt het meestal aan de driver. Je kunt je DirectX updaten via Windows update, een standaard ding van windows, je kan het gewoon bij zoeken intikken. Als je wilt weten welke versie je hebt, volg deze stappen:

Open Diagnostisch hulpprogramma voor DirectX door te klikken op de knop Start(linksonderin windows teken) , dxdiag te typen in het zoekvak en op Enter te drukken.

Klik op de tab Systeem en controleer het DirectX-versienummer onder Systeeminfo.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zou het moeten fixen. https://www.youtube.com/watch?v=LuV77sunflA

En als dat niet lukt, dan kan je deze steam fix nog proberen https://www.youtube.com/watch?v=pJvtNgljt4c