Waarom reageert minecraft niet?

Hallo,

Ik kreeg een bericht op skype ik las dit daarna ging ik terug naar mc stond er Minecraft Is not responding, ik wachte even na 1 min werkte hij weer.
Ik dacht dat het maar 1 keer was maar toen ik nog is op skype keek of als ik op internet kijk staat er bij mc steeds Not Responding.
Ik dacht dat ik teveel programma's open had staan? dus ik sloot alles behalve minecraft en skype en het bleef maar komen.
Ik heb 8 gb ram als dat belangrijke info is :)

Hopelijk weten jullie wat het is?

Bedankt

Mvg Kevin
Bewerk bericht

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer altijd met ALT+TAB uit Minecraft en met ALT+TAB weer in Minecraft te gaan, dus niet met CTRL+ALT+DELETE, dit verstoort het proces namelijk soms.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is een programma dat overwolf heet, dat maakt een "laag" met handige dingen over je spel heen, zoals muziek en skype chat en calls
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt Maar het is gewoon dat er staat not Responding dus ik zal even kijken. Ik had overwolf gedownload en wat daarna is het gekomen? Ik heb het al verwijderd maar het is nog steeds
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
overwolf zorgt ervoor dat je je skype INGAME kan besturen dus je hoeft dan niet naar het programma skype!

Antwoorden (2)

IK speel zelf ook minecraft, bij mij werkt ie wel gewoon.
Misschien is het slim om minecraft even opnieuw te downloaden via de site,
www.minecraft.net/download
Wie weet werkt ie dan wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer Java te updaten (http://www.java.com/en/) en opnieuw te launchen.