kan mijn laptop battlefield 4 aan ?

de titel zegt het

over mijn pc :
asus K53S

i7 8core 2.0 GHZ
NVidia Geforce 540M cuda 2gb /intel(R) HD graphics 3000
ram: 6GB
64 bit

BF3 kan op hoogste settings loopt goed!
evenals GTA 4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier kun je testen of je computer het spel aan kan: http://www.systemrequirementslab.com/cyri Bronnen:
- http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik adviseer je even om te kijken op de site canyourunit.com.
Op deze site kun je de game selecteren en dan scant de site via een java applicatie je computer en weet je daarna of je hem kan draaien :D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je i7 is geen 8-core. Het zal een 4-core zijn met multithreading wat in sommige gevallen 8 threads geeft. Voor gaming is multithreading zinloos.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een 8 core ik kan een foto sturen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oh laat maar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Status Launched
Launch Date Q1'11
Processor Number i7-2630QM
# of Cores 4
# of Threads 8
Clock Speed 2 GHz
Max Turbo Frequency 2.9 GHz
Intel® Smart Cache 6 MB
DMI 5 GT/s
Instruction Set 64-bit
Instruction Set Extensions AVX
Embedded Options Available

No
Lithography 32 nm
Max TDP 45 W
Recommended Customer Price N/A
dat staat er

Het beste antwoord

Probeer eens http://www.systemrequirementslab.com/cyri/. Kun bij elk spel kijken als je computer het aan kan of niet, en welke graphics je ongeveer kunt spelen. Erg handig want je gebruikt het gewoon vanuit je internet browser! (Als je computer het niet aan kan, zie je ook wat je nodig hebt om het spel te spelen en kun je eventueel upgraden) Je hebt wel Java nodig.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je wel !

Andere antwoorden (3)

Ik zou zeggen Ja, mischien niet op de hoogste settings. Maar hij is niet te oud of sloom.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je hebt zo'n site: canyourunit.nl daarop kan je kijken of jouw pc dat spel aankan of niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Correctie: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
-Volgende keer eerst zelf naar de pagina gaan die je bedoelt en dan knippen/plakken. Alsof die pagina .nl zou zijn.....
Ik vrees eerlijk gezegd toch een beetje dat 2.0ghz te laag is. Je zult hem wel kunnen spelen maar ik denk niet dat hij vlot zal draaien. Verwacht geen wonderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om eerlijkt te zijn weet io niet wat gHz is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even na gekeken en nu weet ik het
Maar is er meschien iets waardoor ik
Me gHz hoger krijg naar 2.3 of zo?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overclocken, raad ik niemand aan die er geen verstand van heeft.. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar het zou dus wel eventueel kunnen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De CPU die je hebt overclockt zichzelf al tijdens games naar 2.9 GHz.