kan ik Tomb Taider spelen met een PS3 controller op mijn mac ?

ik speel het Tomb Raider al even maar dat gaat zeer moeilijk met mijn muis .
dus vroeg ik me af af het gaat met een PS4 controller

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dit kan wel je kan het in iedergeval verbinden maar voor tomb raider weet ik niet zeker. Gebruik je een emulator of een cd ( rom)?? Als je een cd rom gebruikt kan je op de achterkant kijken of een comtroller is omdersteund. Anders kijk deze video die ik hieronder heb toegevoegd hoe je hem kan aansluiten. Het is dan wel voor minecraft maar dat werkt ook voor tomb raider verwacht ik. Veel succes ermee !!