Kan ik mijn tweede account in world of warcraft verwijderen ?

Ik heb ooit een tweede account gemaakt ( de 10 dagen trial) op WoW en nu krijg ik deze er niet meer af :/.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hallo Sinaasappeltje,

U moet in contact komen met de afdeling Customer Support voor hulp bij het ​​verwijderen van alle ongewenste proefaccounts uit je Battle.net account.

Details over hoe u contact met hen kan opnemen kunt u hier vinden.
https://eu.battle.net/support/en/

Succes!