Hoe installeer ik mods (zoals TooManyItems)?

Ik zou graag willen weten hoe ik bijv. TooManyItems, of diverse andere mods installeer. Ik heb al gekeken op GoeieVraag, maar kwam er niet uit. Misschien kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

ik neem aan dat je windows gebruikt. dan ga je naar start en zoek je op '%appdata%' en druk op enter. dan gaa je naar .minecraft naar versions en dan verdubbel je 1.7.4 (of een andere)en dan verander je de naam van de map de bestanden die erin staan en in het kladblok bestand staat een code met daarin de versie, verander dit naar hoe de rest ook heet en dan save en close je hem. dan open je het winrar bestand en daar sleep je wat in het winrar bestand van de mod staat in. dan save en close je die ook sluit je verkenner af en start minecraft op LET OP:klik op edit profile en dan zie je version: staan en daar selecteer je de naam die je net hebt gemaakt klik op save profile. en dan op start. en dan ben je klaar.maar check op virussen want mijn pc starte niet meer op omdat er een virus van mods op zat.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je. Ik heb gehoord dat je ook iets met de BIN moet doen. het probleem is: ik heb geen BIN. Weet jij daar toevallig ook een antwoord op?