Hoe kan ik mijn league of legends goed opstarten?

Ik heb league of legends gedownload en hij opent ook maar als ik hem open dan is hij alleen maar aan het laden (zie foto).
Ik gebruik Mac OS X 10.9
Kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
10 jaar geleden
Staat toch dat hij aan het updaten is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LoL heeft een soort bug dat er staat dat de update op 33% is en hier blijft ie op staan tot ie klaar is. Dus het lijkt of er niks meer gebeurd maar wanneer de update klaar is springt deze van 33% ineens naar 100%. Gewoon even wachten.

Antwoorden (1)

Hoi,
Ik heb zelf ook een tijd Leage of Legends gespeeld. Het spel is erg leuk alleen hij moet helaas aardig vaak updaten. Zo'n update is soms in één minuut klaar. Soms pas in 4/5 uur. Ik weet niet hoe lang je nu al bezig bent, maar het enige wat je kan doen is wachten.
Veel succes!
MaartenvL