Ja want het is online en dus heb je er XBOX LIVE voor nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar XBOX LIVE heb ik maar ik heb geen XBOX LIVE GOLD, kan het ook met XBOX LIVE SILVER?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee daarmee kan je alleen chatten en niet online gamen, dat kan alleen met GOLD
Ja je hebt XBOX Live gold nodig aangezien FUT14 een online feature is die het Gold abbonoment nodig heeft om te kunnen spelen. Xbox Live Silver kan alleen gebruikt worden voor 1 op 1 chats en downloads die niet "gold" nodig hebben.