Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn runescape account weer terug krijgen nu hij gehackt is???

Mijn rubescape account is gehacked en de e-mail adress die eraan gekoppeld is veranderd. Dus ik heb de e-mail adress nog in bezit maar de account is gekoppeld aan een andere e-mail adress....help me alsjeblieft ,

Groet emm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zelf speel geen runescape maar World of Warcraft, ik ben ook een keer gehacked. Een vriendin van mij heeft toen contact opgenomen met customer support en blizzard zelf. Hebben ze niet ook zoiets bij runescape? Een soort "hulplijn" zegmaar. Als runescape volledig gratis is, weet ik niet of ze het wel hebben... Ik hoop dat het je lukt je account weer terug te krijgen ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt deze hulplijn trouwens waarschijnlijk vinden op de site van Runescape zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uhmm speelde het vroeger ook, en je had gegevens kunnen invullen om deze te recoveren. (Eerste dier, kkleur kamer enze)
Zal is kijken of ik et kan vinden

Toegevoegd na 22 minuten:
Het duurde even om te vinden, maar ik heb het :D

Als je je recovery question hebt ingevuld is het mogelijk.
http://services.runescape.com/m=rswiki/en/Recover_my_account_password_using_email_recovery

Je moet je email wel invullen, weet niet of het werkt aangezien die is veranderd...
Anders eventueel emailen naar jagex:
http://services.runescape.com/m=rswiki/en/Account_Help_Contact_Us

Veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Harstikke bedankt voor all je hulp ik heb hem trug......sorry voor mijn late reactie ✌️

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding