Kan ik met Ideal betalen bij Minecraft?

Hallo,

Ik wil minecraft kopen.
Dat wil ik kopen via ideal.
Maar dat lukt niet.
Als ik daar op klik staat er dit: ''Sorry, we cannot complete your payment at this time
Cookies must be enabled in order to pay. Please enable cookies in your browser settings.
Please go back to the merchant and retry''.
Het enige waar je mee kan betalen is met paypal.
Maar dat is creditcard.
Het kan toch niet dat zo beroemd spel geen goeie betaling heeft.
Kan iemand mij helpen.
Jip

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
22.7K
Powergen
10 jaar geleden
Paypal is geen creditcard, met Paypal zet je geld op je Paypal account waarmee je later weer mee kan betalen.
capthavoc
10 jaar geleden
is het echt geen kwestie van gewoon cookies accepteren als er ideal wordt aangeboden als betaal methode
dan zou deze in principe gewoon moeten werken
probeer eventueel een andere browser ? (kijk even naar de pc datum en tijd of deze goed staat ?) en paypal is ook gewoon via rekening nummer te betalen
die optie bestaat naast creditcard
er gaat wel een paar dagen overheen wil je het account goed opzetten verificatie van je bankrek ed
en vooral de eerste betaling(en) kan je het beste geld storten op je paypal account en later kun je simpelweg je banrek koppelen
vooral het goed verlopen van de eerste transactie(s) geeft je vertrouwenswaarde bij paypal
maar let wel dat er altijd voldoende saldo is anders kan het heel lastig worden
Amadea
10 jaar geleden
Jammer dat je dat niet als antwoord schreef, capthavoc, want nu heeft Wertos daar de punten voor...

Antwoorden (1)

Het enige juiste antwoord is: Ja.
Je kunt Minecraft gewoon kopen met Ideal.
Dus accepteer de cookies gewoon.