Kan ik mijn xbox 360 battlefield 4 ook inruilen voor een ps4 Battlefield 4?

Ik heb een vraag omtrent de inruilactie die aangekondigd is door DICE.
Als je een exemplaar van BF4 koopt op de huidige console en je wil deze later inwisselen tegen een exemplaar op next gen console moet je maar 9.99EUR betalen.
Nu is de vraag: ik heb momenteel een XBOX 360 waarop ik BF4 ge pre ordered heb, maar ik zal misschien een PS4 gaan kopen. Is het dan mogelijk om ook te genieten van deze actie of moet ik de XBOX versie inruilen voor een next gen XBOX versie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

Je kunt denk ik beter een mail sturen/telefoneren met de betreffende website/winkel/..