kan ik met een pc van 600 euro goede games spelen? kan ook zeggen welke specs ik heb hoor

AMD FX-4100 3.60GHz
8 GB Intern geheugen
500 GB Harde schijf ruimte
AMD Radeon 7790 1GB

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan bij spellen altijd kijken wat de requirements zijn. dan staat er altijd wat je minimaal moet hebben om het te spelen. dus kan je beetje zien of jou specificaties er makkelijk aan voldoen. maar ik denk ook wel dat je aardig wat mee kan hoor als ik dat van jou lees. ben geen expert of wat dan ook maar zie dat het toch wel goed is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je Pinball of Battlefield spelen? Dat is namelijk een erg groot verschil.

Antwoorden (3)

Hiermee kan je zeker goede games spelen.

Buiten het feit om dat de systeemeisen van een spel altijd bekend zijn (denk aan de achterkant van CD/DVD hoes)

vanaf 2GB intern geheugen (RAM) wordt het spelen van goede games interessant.
een harde schijf is meestal niet het probleem. Neem bijvoorbeeld World of Warcraft (WoW) die neemt ongeveer 23 GB in beslag.

je videokaart ziet er erg goed uit. Daar kan je uitstekend mee gamen. (zie bron)

Veel gameplezier,

groetjes Djaradnea
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik het goed heb heb je deze pc van www.gamepc.nl ik heb dezelfde die jij hebt (de AMD game pc) en heb deze nog geupgrade naar 1000gig geheugen en naar een 2gb videokaart. Dan heb je echt wel genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker wel. cod en minecraft enzo kan makkelijk. Met crysis of farcry weet ik het niet. Dat kan je wel kijken. Zijn wel sites voor.

Veel plezier!!