hoe kan ik een spel overzetten naar een andere computer?

Hallo, had een vraagje heb vanmidag en spel gekocht en mijn laptop pakt geen cd's/dvd rom en op een andere computer staat die nu geinstaleerd is het mogelijk om dat spel over te zetten naar mijn laptop zonder disk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
9.5K

Antwoorden (3)

In de meeste gevallen zal je daarin niet slagen helaas
Zeker niet als het spel de cd nodig heeft om te spelen het simpelweg overzetten van de directory van de game zal stranden op de register fouten en misschien de installatie code?
als er een installatie code/serial is
wellicht kun je wel online een iso of online installatie versie vinden van de game ?
dan kun je die wellicht gebruiken en daar je legale serie nummer invoeren
dat maak je game weer gewoon legaal
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
om het spel te spelen heeft die de disk niet nodig serie code heb ik wel moet ik dan gewoon de map kopieren waar het spel instaat en op mijn pc zetten?
capthavoc
10 jaar geleden
Valt te proberen, denk dat je dan wel een foutmelding krijgt als je de game dan probeer op te starten of een melding dat deze versie geen key heeft wellicht zelf de mogelijkheid hem opnieuw in te vullen ?
maar misschien zit er in de directory een bestand waarmee je het serienummer weer kunt invoeren
geef je niet veel kans, maar valt te proberen
niet geschoten altijd mis en gaat het mis ka nde de zaak weer gewoon verwijderen Las in je andere vraag dat je dvd speler hem niet pakt is het een cd of een dvd en pakt hij andere dvd of cds wel ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb er net een ander spel ingedaan die deed het nu doe ik hem erweer in en doet nu ook niks meer stop er nog een andere in die doet het nu wel
capthavoc
10 jaar geleden
Apart, is het een dvd of een cd ? gek genoeg wil het wel eens dat cds opeens niet werken op een dvd speler of omgekeerd
(onderstaande beantwoorder geeft eigenlijk ok wel een oplossing
voor het installeren)
maar ik vind het gek dat je dvd speler weigert
maar probeer uit te vinen of het allen dvd zijn de wel werken en/of dat cd diegene zijn die opeens niet werken
misschien kan het helpen de dvd speler even uit de baai te halen ?
is meestal een kwestie van een schroefje en hem er uit schuifen
star je laptop dan zonder dvd op totdaat buroblad en sluit weer af
en plaats de dvd speler terug en start weer op
wellicht een herinstallatie als "nieuwe" drive kan helpen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe zou ik een nieuwe drive kunnen installeren?
capthavoc
10 jaar geleden
dvd spelers in een laptop zijn vaak niet meer dan inschuif modules die met een simple schroefje los te maken zijn en eruit te schuiven de aansluiting is net als een stopcontactje. wat ik hier bedoel
is dat het ook wel eens wil helpen de oude dvd speler even los te schuiven
De pc op te starten zodat het net lijkt als hij geen dvd speler meer heeft.
en dan met enige beleid de dvd weer voorzichtig terug te schuiven
hij wordt dan opnieuw gevonden in hardware
zodra dat klaar is de pc weer uit
schroefje weer vast
en weer opstarten
vaak blijk hij dan opeens weer gewoon te werken Als je echt een nieuwe wilt moet je wel het juiste type vinden
want in een laptop moet je een passend model vinden dat heeft vaker meer met de vormgeving van de laptop te maken dan met de dvd rom speler dat werkt meestal wel alleen het moet fysiek gewoon passen http://www.youtube.com/watch?v=3Nj_sizEBw8 zoek dus het juiste model das het belangrijkse
Als je een serial code heb zou je kunnen proberen origin van ea te downloaden en dan kan je de code activeren en dan download ie het spel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb het geïnstalleerd maar kan nergens die code invoeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar dat je hebt ingelogd zie je links bovenin origin staan klik daar op en dan op productcode verzilveren
Tuurlijk kan dat. Koppel de pc en de laptop aan elkaar met een netwerkkabel of via je bestaande netwerk thuis. Deel de dvd-drive en installeer het spel op je laptop via het netwerk.