Als ik play store open krijg ik de melding: verificatie vereist. U moet inloggen op uw Google account. Maar ik ben ingelogd. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
39.5K

Het beste antwoord

Soms is je Google account wel aan je telefoon gekoppeld maar is de account niet juist gekoppeld aan de Play Store. In dat geval moet je je Google account van de telefoon halen, daarna de Play Store openen en vanaf daar weer opnieuw inloggen. Je Google account is dan weer terug op je telefoon en correct verbonden met de Play Store.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op mijn laptop moet ik hayday gaan updaten maar hij zegt dat ik daaarvoor moet inloggen met mijn google account voor google play en als in de bluestacks op mijn account klik dan wilt hij he niet laten zien hoe moet ik op mijn laptop met mijn google account inloggen voor google play?