Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik tegen een redelijke prijs oude en nieuwere games inwisselen voor geld?

Het gaat hierbij om Playstation en Gamecube games.

-Bij bol.com heb je zelf een printer nodig voor pakbonnen (ik heb dus geen printer dus deze optie valt af)

-Via Marktplaats oid kan het lang duren voor iemand reageert, als dat dan al gebeurd. (Het mag dus wel wat sneller en het liefst alles tegelijk)

-We zijn al bij diverse Gamestores geweest in Zoetermeer, maar omdat daar de laatste 2 maanden een overschot is geweest aan mensen die spellen inleveren, geven ze er dus niet meer de normale prijs rond de 7,50/10 euro voor maar 2,50 per spel (Ik wil wel dat het nog enigszins iets oplevert en dit vind ik zonde van de spellen)

Dus nu de vraag waar (het liefst in de buurt van Zoetermeer) kan ik er nog redelijk geld voor ontvangen.

Ik zat zelf te denken aan een kringloop winkel maar daar ben ik niet zo thuis is. En geven deze er überhaupt wel geld voor of kan je daar alleen je oude spullen kwijt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
985

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een kringloopwinkel kun je volgens mij alleen spullen brengen, ik denk niet dat je er geld voor krijgt maar dit weet ik niet zeker, even bellen misschien.
Wat verkoop betreft, worden er in Zoetermeer of omgeving misschien weleens rommelmarkten gehouden, daar kun je meestal nog weleens een leuke prijs maken omdat een persoon precies in dat iets geintresseerd is, wat jij verkoopt. Probeer het eens. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding