Wat zijn de verschillen tussen het starterspakket en basisgame sims 3?

Wat is het verschil tussen het starterspakket en de basisgame van the sims 3?

Toegevoegd na 2 minuten:
En kan je ook alléén een uitbreidingspakket kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Bij het sims 3 starterspaket krijg je 2 uitbereidingspakketen en als je alleen de sims 3 basisgame koopt krijg je geen uitbereidingspakketen

Je kan zeker de uitbereidingspakketen apart kopen. Ze verkopen ze onder andere bij de intertoys
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij het starterspakket zitten 2 uitbreidingspakketten, en dat is niet het geval bij de basisgame.
En ja, je kunt de uitbreidingspakketten los kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
criseyde
10 jaar geleden
Toevoeging: je kan de uitbreidingspakketten alleen spelen als je ook het basispakket hebt geinstalleerd.