Kan ik Driver San Francisco spelen met een ps3 controller op mac?

Ik heb juist driver san francisco gedownload maar ik zou dit graag spelen met mijn ps3 controller op mijn mac is dit mogelijk zoja hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

Ik heb even het internet voor je afgezocht en overal wordt gezegd dat je driver san fransico alleen met mac keyboard en muis kan spelen. Niets anders schijnt bij dat spel te werken. Ook key mappers niet.
Ik hoop voor jou dat ik het fout heb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pc games, geen mac games. Zijn alleen maar te spelen met een xbox controller. Nieuwere games zoals Cod, payday, skyrim, etc. Bieden allemaal ondersteuning. Ook moet je de juiste drivers hebben. Mac is sowieso niet een goede laptop om op te gaan gamen. Slechte preformance veel geld...